30. dec. 2012

Nytårsfortsæt - A

Nytårsfortsæt.. De fleste plejer at handle om at spise sundere, træne og tage sig mere sammen i skolen.
Det er mindre love man gør sig, nogle af tingene holder man i en måned og slipper de elleve andre.
 Dog vil jeg alligevel holde en sundere livsstil he he.
Kreta 2012
Ansvarlighed. Personligt vil jeg fokusere på at tage mere ansvar og blive ansvarsfuld. Det er nok et svagt egenskab jeg (ikke) har. Det ville være godt til, når jeg skal ud og rejse så meget i år og nu, hvor vi bliver ældre.

Spontanitet. Har altid været et individ, der tør at tage del i ubestemt morskab og eventyr. Men så har der alligevel været noget, som har holdt den lyst indelukket. Det skyldes nok, at turde at gøre det. Men jeg vil åbne mine lyster og prøve flere nye ting ad, det gælder bl.a. rejser, derhjemme, tøjstil, måske endda madvaner (jeg er ekstremt kræsen)

Så håber at dette kommer til at ske. Også at det sætter nogle tanker igang hos jer!

Tænk, at det allerede er nytår i morgen. Vi træder ind i 2013 i morgen med vores familie/venner. Det bliver stort!
Der kommer et indlæg i morgen om outfits, og hvad vi skal foretage os :-)

2 kommentarer:

  1. Hvor er det nogle super nice nytårsfortsæt! Jeg kan godt lide din blog, så jeg er fast læser nu;-)
    Hvis du kan lide min, må du meget gerne blive fast læser:-)
    http://la-belleza-interna.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød Matilde!
      Jeg kommer forbi din blog :D

      Slet