31. dec. 2012

Nytårsoutfit og aften

Min dag står på, skal snart over til Lærke og ordne mig. Derefter tager vi over til Keller, som har lavet tre retters menu, med champagne og pyntet fint op til nytår! Senere tager vi til fest i centrum, hvor en masse af vores venner er!

Her er mit outfit:
Skulle have en rød kjole på, men fandt denne glitrende sag i Episode

 We go all black and silver tonight!
Skal have store krøller i spidserne/enderne i mit hår også er jeg klar!

Hvad synes I og hvad skal I? :-D
Rigtig godt nytår, vi ses til et brag i 2013, med masser af nye indlægs fra os!

4 kommentarer:

  1. Den kjole er utrolig flot! Hele outfittet er flot!
    Hvor ligger Episode? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih mange tak, virkelig!
      Episodes adresse: Larsbjørnsstræde 8, København K :-)

      Slet
  2. Sikke en smuk kjole, og jeg er vild med dine accessories, wauw :)

    - Louise
    http://allthingsglitters.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak søde Louise! :-D

      Slet