13. jan. 2013

Flere fødselsdagsgaver!

I går var vi ude og spise familien, nogle venner og jeg. Det var rigtig hyggeligt og jeg fik rigtig gode gaver! Det har i alt været en rigtig god uge med lækre gaver og været omgivet af mine nærmeste :-)
Chanel 637 Malice neglelak
Fin top fra Vero Moda

De sidste to bøger af trilogien skrevet af E. L. James:
2. Fifty Shades - I mørket
3. Fifty Shades - Fri
South Park tørklæde
Smykketræ
Solbrille sleeve og elastikker
Strømper fra Monki og tranebær
Håber at I havde en skøn weekend!

14 kommentarer:

  1. Elsker South park tørklædet! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Gør jeg virkelig også! :)

      Slet
  2. Sådan en flot neglelak!! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, er også glad for den :-)

      Slet
  3. Virkelig flotte gaver :)

    Jeg vil blive rigtig taknemlig hvis du ville kigge forbi min blog og skrive en kommentar :) http://innocentcherry.blogspot.dk/

    SvarSlet
  4. MEGET lækre ting! Har du lyst til at følges på googlefriend og bloglovin? Synes i hvert fald at din blog er SÅ fed! :) Kys
    http://afashiondairybyamalie.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have! Kigger fordi din blog :D

      Slet
  5. Åh, hvor er du dog heldig :D Og tillykke <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak søde Amy <3

      Slet
  6. Farven på den neglelak er SÅ flot :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er vildt lækker! Har dog ikke prøvet den selv endnu :D

      Slet
  7. Lyder godt! Følger dig på Googlefriend og Bloglovin nu - Håber du følger tilbage. Kys
    http://afashiondairybyamalie.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Håber jeg i hvert fald:)<3

      Slet