29. jan. 2013

Learn about Anna


Du hedder: Anna Huynh
Kælenavn: Ans. Eller bliver jeg bare kaldt mit korte uanselige navn
Hvor bor du? Langeskov, femten kilometer fra Odense
Familie beskrivelse: Bor med min lillebror Simon på ni, far og mor. Men har en søster Mia på tyve
Antal timers søvn: Til hverdag - seks-syv timer. Weekenden er det ca. ni-ti timer
Farverne på dine converse: Sort og blå
Hvad skal du have, når du sover? Min pude og dyne.....
Hvad savner du? At rejse i længere perioder med min familie. At være barn og intet ansvar have
Hvilken skole går du på? Mulernes Legatskole, stx
Hvordan kommer du i skole? Bus (er pendler)
Hvordan kan man imponere dig? Ni lyserøde tuplipaner, champagne og tranebær
Har du kørekort? Nej (øv)
Hvad hader du? Frøer, rod, folk som smasker og folk, der snakker meget lavt
Hvad elsker du? Mine nærmeste også har jeg (som enhver pige) en stor forelskelse i tøj
Har du et godt øje til en? Hvad hvis man har til flere?
Hvordan er din stil? Meget feminin, stilet og fint. Kan godt bryde ud i street- og chilllooks
Favorit items? Har så mange! Mit tøj er mit dyrebare
Har du/ønsker du tatoveringer? Jeg ønsker mange ''små'' tildels! På hænderne, armene, ribene, lårene
Hvad har du altid på? Ringe og undertøj
Hvad drikker du mest? Vand og te
Typiske vaner: Bider mig selv i læben. Rører ved mit hår. Farve/kordinere mit tøj i orden.
Dine talenter/evner: Jeg analyserer ofte alt, fra mennesker til film. Kan godt lide at synge, danse, spille skuespil. Er god til at skrive/reportere. Mangler jeg noget?
Idoler: Lana Del Rey. Lauren Conrad. Mode magasiner
Musikgenre: Har en bred smag. Men indie pop, alternativt, jazz, musik af halv-ukendte kunstnere, som laver dybe sange

Ingen kommentarer:

Send en kommentar