30. jan. 2013

Learn about Gine

Idag kan i høre lidt mere om mig og, ja, mig. Enjoy! 

Du hedder: Gine Fischer Baungård Rasmussen
Kælenavn: Har desværre ikke noget, er altid bare blevet kaldt mit navn. Øv!
Hvor bor du? Jeg bor i Odense
Familie beskrivelse: Jeg har to brødre, en lillebror og en storebror. Så har jeg min mor og min far og udover det har jeg en kat og et marsvin!
Antal timers søvn: Gerne 10-11. Hvis der er tid til mere, så hellere end gerne mere!
Farverne på dine Converse: sort og hvid. Har faktisk tre par hvide Converse.
Hvad savner du? Jeg savner til tider folkeskolen. Den useriøse og mega sjove tid!
Hvilken skole går du på? Jeg går på Mulernes Legatskole i Odense.
Hvordan kommer du i skole? Jeg cykler!
Hvordan kan man imponere dig? Øhm. Det ved jeg sku faktisk ikke. Give it a try! ;-)
Har du kørekort? Nej, men er igang, så forhåbentlig snart!
Hvad hader du? Rod og matematik ligger nok øverst på listen.
Hvad elsker du? Lyder mega kliché agtigt, men jeg elsker min familie, mine venner og min kæreste.
Har du et godt øje til en? Jeg har et godt øje til min kæreste ;-)
Hvordan er din stil? Vil beskrive min stil som meget neutral og enkel. Jeg elsker sort og mørke farver.
Favorit items? Min sorte striktrøje fra H&M (som jeg faktisk har fået af Anna. Takker!) og mine sorte lave Converse.
Har du/ønsker du tatoveringer? Jeg har en tattovering på min højre skulder. Det er min fødselsdagsdato i romertal. Jeg ønsker mig et par stykker mere bla. en drømmefanger og en lille fugl.
Hvad har du altid på? Jeg har altid min guldhalskæde som jeg har fået af min kæreste på. Det er et must!
Hvad drikker du mest? Ville umiddelbart sige vand, men jeg drikker også alt mulig andet, gerne med procenter ;-)
Typiske vaner: Jeg knækker fingre også redder jeg altid min seng, hvis man kan kalde det en vane!
Dine talenter/evner: Jeg ville selv sige, ikke for at lyde mega øv, at jeg er god til at få et smil på folks læber, hvis det er tiltrængt. Hvis man overhovedet kan kalde det et talent, eller en evne, but yeah.
Idoler: Jeg ved ikke om jeg har nogen idoler som sådan, Men hvis der er et menneske jeg beundrer meget er det Medina. Hun er utrolig talentfuld og synger til følelserne, som man kan sætte sig ind i.
Musikgenre: Jeg hører virkelig alle former for musik. Jeg hører hvad der lige passer til mit humør!

2 kommentarer:

  1. Fint indlæg! ;-)

    Har en giveaway igang om et caseapp cover, så kig gerne forbi - http://bycarolines.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Godt indlæg!


    Huge hugs http://www.gittemary.com/
    https://www.facebook.com/ThePictureOfMary
    http://www.youtube.com/Gittemary

    SvarSlet