9. jan. 2013

My birthday gifts and a new Canon baby!

Jeg havde en rigtig dejlig fødselsdag i går med de sødeste venner, familie og overraskelser! Fik et chok da Stephs familie dukkede op kl. 21.30 med endnu en lagkage og gave kurv. Blev sååå glad 

Mit elskede Canon EOS 1100D inkl. gorilla stativ. Tak kære daddyo og mor.
Chanel - 475 Dragon
Beige/lysegå hat fra H&M
Gammel Minolta kamera til pynt
Bøgerne:
Blottet for dig - Sylvia Day
Fucking Flink - Lars App
Fifty Shades Fanget - E.L. James
Glitrende strømper fra Gina
Bukser fra H&M
Kjole fra Just female 

Så har jeg også fået undertøj og andre ting. Jeg takker alle dem som var der i går. Er så utrolig glad for alle gaverne! På lørdag skal vi på Mammas, hvor der venter mere hygge og gaver!
Hav en god aften :-)

8 kommentarer:

  1. Uh, sikke nogle lækre fødselsdagsgaver! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak smukke. Er også rigtig glade for dem :D

      Slet
  2. fine fine gaver:-)

    www.confessionsofabeautyfreak.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Rigtig fede gaver! Og tillykke med dagen ! :)

    Jeg ville blive rigtig glad hvis du ville kigge forbi og skrive en kommentar :) http://innocentcherry.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange mange tak!
      God weekend :-)

      Slet
  4. Ejjj, hvor jeg dog misunder dit canon! Virkelig lækre gaver & tillykke med dagen. :-D

    Knus Rebecca.
    rebeccasjensen.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha jeg er også forelsket i det nu! 1000 tak Rebecca :-D

      Rigtig god weekend!

      Slet