3. jan. 2013

Shopping in Copenhagen again

I weekenden var jeg i København med familien og Stephanies. Det var en rigtig hyggelig tur og jeg fik købt lidt. Se med:
Bukser med læder fra Bikbok
Trøje fra Bikbok
Skjorte fra NewYorker
Strømper fra UrbanOutfitters
Hat fra Episode
Baret fra Episode

Jeg fik ikke købt det vilde. Men har nu gemt penge til en dyre sager jeg har kigget på! Eftersom jeg ikke har styr på antallet af mine sko (men vi er vel og godt mærke oppe på de 45) så vil jeg selv eje en lille hatte kollektion. Dét antal er nu på 5. 

Om lidt skal jeg til Herning med familien, hvor vi skal se min søsters lejlighed og overnatte til i morgen. Glæder mig til at se, hvad Herning har at byde :-)

4 kommentarer:

  1. Havde helt glemt alt om at Bikbok eksisterede, men kan da se at jeg snart må derind, dine køb derfra er i hvertfald virkelig gode :-)

    www.annagardel.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er sååå mange ting, så meget forskelligt at jeg ikke kunne bestemme mig,
      så kom ikke hjem med så meget :-(
      Men mange tak Anna!

      Slet
  2. Sikke nogle fine køb! det er altid dejligt med lidt nyt i garderoben :-)

    www.simonie.dk <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak søde Simone! Det er det nemlig :)

      Slet