15. feb. 2013

Praha!

Pakker, pakker, og pakker lidt mere. Ja. Anna og jeg smutter imorgen til den tjekkiske hovedstad, Prag. Vi ser frem til en tur som skal indeholde en masse shopping, venner og hygge på højt plan. Jeg var der selv i 10. klasse og nød den meget besøgte by og glæder mig til gensynet i løbet af søndagen. For Anna er det en førstegangsoplevelse og hun glæder sig, forståeligt.
Vi kan nok ikke komme udenom al den, så om sige, kaos, der har været omkring det hele i denne uge. Sikke en skam, at det sker, og hvor er det forfærdeligt for alle dem der har været en del af det.

Dog glæder Anna og jeg os bare til en hyggelig tur, hvor vi skal udforske på egen hånd. Juhu, vi glæder os også til at tage en masse billeder af Prags seværdigheder, som vi senere vil dele med jer!

Hvad skal I i ferien?

2 kommentarer:

  1. Orv, hvor er i heldige! Prag er bare en skøn by, og shoppemulighederne er også helt i orden! God tur! :-)

    http://mettemariemose.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Det lyder som en hyggeligt tur, når det bare er jer to og ikke alt det med alle de unge.

    Hvis du har lyst, så har jeg en give away kørende :)
    http://www.idasblog.dk/2013/02/vind-mobilcover.html

    SvarSlet