3. feb. 2013

Streetstyle from Copenhagen Fashion Week 13

Klik her på Costume.dk for at se mere

Nu er modeugen ovre. Vi kunne desværre ikke tage del i det pga. skole også gemmer vi penge til en meget særlig begivenhed (afsløring kommer snart). Men nu er de fedeste streetstyles ude, og det som specielt går igen er, all black, lag på lag, hvid, dyreprint, plateau og fint på sneakers! Jeg har udvalgt nogle outfits jeg personligt selv vil eje og dem som tilegner mig.

Hvad synes I? Var I med til CPHFW13?

6 kommentarer:

  1. Viildt lækre streetstyle outfits!

    Du må meget gerne kigge forbi:
    www.thefashiondove.blogspot.dk
    Knus..

    SvarSlet
  2. CPHFW var SÅ fedt. I må afsted næste gang!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det skal vi helt sikkert :D

      Slet
  3. Kan bedst lide det 2 outfit:)

    Håber du vil tjekke min blog ud, og lægge en kommentar:-)

    Emma
    http://life-is-pure-love.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan slet ikke vælge min favorit haha :D

      Slet