7. mar. 2013

GIVE AWAY!!

 Så kører vi en give away igen, og det er i samarbejde med ANNLIL, som vi før har skrevet om her: "Annlil.dk". De smukke påfugle øreringe er som skrevet før, virkelig nogle af vores ynglings. Så fine, trendy og brugbare til alt neutralt tøj - påfugle øreringe. I får også en flot og sød halskæde med fra Accessories, som er god til diverse begivenheder også er den nydelig at bære.

Vi vil gerne takke Annlil for samarbejdet. De har masser af flotte udvalg af øreringe, halskæder, ringe, smykkesæt etc. til ikke blot kvinder, men også til børn og mænd. En god hjemmeside, hvor du kan finde gaver til den du holder nær. 

DET I SKAL GØRE:
Enten følge os via GFC (nederst) eller på BLOGLOVIN
Hvis det lyster, giv et like på deres facebookside

Kommenter nedenunder med jeres NAVN OG E-MAIL, eller send en mail til: twisttherhythm@gmail.com

! Vinderen bliver trukkket d. 25. marts !

31 kommentarer:

  1. Emilie Tully,
    emiliecoolstar@gmail.com

    SvarSlet
  2. Hvor er de flotte!
    Signe Pedersen
    Signepedersenm@gmail.com

    SvarSlet
  3. Jeg forsøger lykken...
    piahaun@gmail.com

    SvarSlet
  4. Frida Ekström
    ekstremekstrom@gmail.com

    SvarSlet
  5. Duyen Thuy Nguyen
    Duyenthuynguyen@hotmail.com

    SvarSlet
  6. sandra, sandravarn@gmail.com

    kig også gerne forbi min give away:
    http://krea-kaos.blogspot.dk/2013/02/give-away-9.html

    SvarSlet
  7. Hvor de fine!

    stinna011@hotmail.com

    -Stinna Svendsen

    SvarSlet
  8. Så fine! :-D
    mariamoeller@live.dk
    //Maria Møller

    SvarSlet
  9. Lækker blog og give away, jeg følger på bloglovin nu :-)

    Therese_skov@hotmail.com

    SvarSlet
  10. Følger via GFC.

    viploh@msn.com
    http://line-walking-on-a-thin-line.blogspot.dk/

    SvarSlet
  11. Hvor er de fine øreringene! -Ja og halskæden med!
    Jeg krydser fingre og følger allerede :-)
    Go weekend fra Frk. Hansen

    frkhansen.dk@gmail.com
    www.frkhansen.dk

    SvarSlet
  12. Super lækker giveaway. sikker nogen lækre smukker følger nu med gfc :)

    SvarSlet
  13. Super lækker give away jeg er med:-) følger via gfc

    SvarSlet
  14. Lækker giveaway :D

    Håber også du har lyst til at deltage i min giveaway (http://vinterfryd.dk/en-ny-laekker-giveaway/)
    Hilsen Vinterfryd.dk(mvinter@vinterfryd.dk)

    SvarSlet
  15. Jeg følger dig via bloglovin :)

    SvarSlet
  16. Super lækker giveaway..

    Hilsen
    Lone Tomsen
    lrt@mail.dk

    SvarSlet
  17. henny lulu behrndtz
    hennylulu@msn.com

    SvarSlet
  18. Jane Tvede
    Jane@team-tvede.eu

    SvarSlet
  19. Lisbeth Mortensen14/3/13 22:42

    Lækker giveaway :-)
    lisbeth.m@webspeed.dk

    SvarSlet
  20. whauuuu hvor er de flotte, den kunne jeg godt tænke mig

    kærlig hilsen
    Pia Hansen
    missangeldk@gmail.com

    SvarSlet
  21. Jeg elsker jeres øreringe spec. dem med påfuglefjer ;-)

    Lis Vinter
    livv@mail.dk

    SvarSlet
  22. anette larsen
    kronhoj@mail.dk

    SvarSlet
  23. pia sroka15/3/13 16:18

    De er bare så flotte. :)
    pia sroka
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  24. Oh hvor er de skønne! Dem vil jeg gerne vinde. :-D

    SvarSlet
  25. Hvor er de smukke! Dorte Slouborg dortes918@hotmail.com

    SvarSlet
  26. Hello,

    I would like to play.
    Your game is on my blog,on the right.
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikarauski@gmail.com
    All the best.:)
    Bernadett

    FB Bernadett Rauski
    BL Petite Armoire

    SvarSlet
  27. Jeg er med!

    Gittemariejohansen@hotmail.com

    Huge hugs http://www.gittemary.com/
    https://www.facebook.com/ThePictureOfMary
    http://www.youtube.com/Gittemary

    SvarSlet
  28. følger bloggen! :)
    held og lykke til alle.

    min email: jyttemami@hotmail.com

    SvarSlet
  29. smukke!
    Malgorzata Zajac
    gosia.zee@gmail.com

    SvarSlet
  30. Mia
    millermus@gmail.com

    SvarSlet