10. mar. 2013

Mads søde Langer



Og igen har søde Mads Langer gjort det! Han har lige udgivet sit nye album "In These Waters" og det er intet mindre end fantastisk.
Jeg er SÅ forelsket i hans musik. 

Hans musik plejer at være mere stille og med masser af kærlighedsange. Det her album har mere glad musik og numre hvor der er mere gang i den, dog har han ikke lagt de dejlige og gode stille sange til side, de er der stadig!
I kan høre det på Spotify, sammen med alle hans andre albums :-)


OG OG OG så vil jeg lige tilføje at jeg er så heldig at skulle til koncert med ham d. 13 April og jeg glæder mig som et lille barn. Juhu! 


4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Det er intet mindre en fantastisk, virkelig!

      Slet
  2. Jeg ELSKER Mads Langer :-) Snyd at du skal til koncert med ham! <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Han er virkelig en dejlig mand ;-) Jeg glæder mig også super meget!

      Slet