13. apr. 2013

Lana Del Rey koncert 2013

I går d. 12. april havde jeg fornøjelsen af at nyde aftenen i selskab med skønne Lana del Rey i Falconer Salen!!
Sandra og jeg var på Strøget, hvor vi shoppede lidt og hyggede indtil koncerten skulle begynde. 
Vi mødte vores venner og vi var alle spændt på at høre fænomenet. 
Vi stod næsten helt forrest og havde så god udsigt. Jeg kan sige, at hun var virkelig fantastisk og smuk!! Hun er mit inspirerende og store idol, så at se hende i egen hånd var V-I-D-U-N-D-E-R-L-I-G-T. Del Rey så skøn ud i hendes søde hvide kjole. Alt i alt en uforglemmelig aften!
Jeg må også tilføje, at jeg holdt hendes hånd i over ti sekunder, da hun stod lige foran. 

VAR DER NOGLE AF JER SOM OGSÅ VAR DER??

1 kommentar:

  1. Hun var så perfekt. Virkelig en fantastisk koncert!

    SvarSlet