18. apr. 2013

What's in my bag and pockets?


De ovenstående ting er et must for mig i dagligdagen. Min taske og jakkelommer indeholder følgende:
- Min pung (selvf), hvis en spontan smuttur ind til byen skulle friste. 
- Læbestifter og læbepomader. Jeg går ikke udenfor døren uden noget på læberne!
- Nøgler, buskort og headset er et must, når jeg skal transporteres og sidde i min egen musikalske verden
- Solskinspuder. Skal understrege mine markerede kindben
- Kuglepen... Ikke noget man bruger hver dag, men alligevel godt at have, hvis noget ting sker
- Læderhandsker, vi er stadig i en kold periode, hænderne må ikke blive blege og kolde
- Mobilen. Ja det vigtigste af det hele. Altid.

Har I også nogenlunde samme ting eller hvad mere?

1 kommentar:

  1. Nogenlunde mange af de samme ting jeg har i min taske hæhæ :D <3 I har forresten mulighed for at vinde et gavekort på 300,- til KANT smykker på min blog. I deltager her hvis I har lyst: http://www.stine-ebbesendahl.dk/2013/04/konkurrence-kant-by-rahbek.html

    Knus Stine

    SvarSlet