3. maj 2013

Goodbye and then hello

Gine sagde farvel og jeg siger nu hej til blog-livet! 
Det er en lidt sjov fornemmelse, fordi har altid fulgt bloggen med nysgerrige øjne, og nu sidder jeg her og skal pludselig skrive indlæg om min livsstil og min smag. Er skide nervøs, men håber i er klar på en lille fornyelse. 

Jeg hedder Louise Keller, bliver altid kaldt for Keller, jeg er 18 år og går i klasse med Anna og Gine. Jeg er vild med tøj, sko, accessories og stil. Jeg elsker at købe nyt og gammelt og gøre det til noget fedt. Laver selvfølgelig også andet en at bruge penge, jeg elsker at tage billeder og bruge tid på det og så laver jeg ellers alle mulige helt almindelige gymnasielivs-ting! Det er ikke det helt vilde actionprægede liv jeg lever. Men håber at I vil følge med og at I vil kunne lide hvad I ser! 

Louise 



 Anna har lige været lidt kreativ for mig

2 kommentarer:

  1. Velkommen til glæder mig til at se mere fra dig :)

    SvarSlet
  2. Tak skal du have. :) Det lyder godt, jeg glæder mig også.

    SvarSlet