12. maj 2013

Kostumer, sjov og spas!

Nu er det snart sidste skoledag for 9. klasser og 10. klasser. Så skal man jo finde kostumer og andet sjovt! Gag.dk tilbyder en masse ting fra kostumer til pynt til ansigtet. Hjemmesiden kan anvendes til forskellige begivenheder. Som jeg har nævnt, sidste skoledag, halloween, fastelavn og andre finurligheder. F.eks. har de et stort udvalg af halloween masker hos Gag.dk, hvor maskerne kan bruges til andre udklædnings arrangementer 

Her har jeg selv udvalgt nogle sidste skoledags kostumer, jeg anbefaler. For to år siden var jeg en fe (ikke så specielt). 
Ville gerne være en cool håndværker. Men vidste ikke, at siden fandtes dengang. 
Men læs med!

Snehvide kostume 199,-
Hvor er Wally kostume 199,-
Charleston kostume 259,-
Og en lækker dragt til mændene Topgun dragt 299,-
Det er nogle kostumer jeg kan foreslå! Men tjek hjemmesiden ud, fordi de har det største udvalg af udklædning, masker, parykker osv. 
Også har de dag til dag levering, så det er bare med at bestille nu!
Læs og tjek mere ud på GAG.DK

1 kommentar:

  1. Jeg kan rigtigt godt lide den første udklædning :-)

    SvarSlet