18. maj 2013

Ready for summer with these...

1. Top fra genbrug - 2. Top fra Pimkie
1. Top fra Primark - 2. Tee fra Pimkie
Skaterskirt fra Primark
RayBan Aviator
Nike free 2.0
Flatforms fra Primark
Sandaler og ballerina fra Primark
 Sent new in indlæg fra Berlin. Og har ikke kunne få alle tingene med pga. det var til vask haha. Men det er nogle af tingene jeg bragte med hjem! Nu er mine fødder specielt klar til sommer!!

Vejret har været uforudsigeligt pga. vejrskifteriet, men det har været dejligt med sol og varme. Lad det endelig fortsætte! 

Hav en skøn weekend :)

1 kommentar:

  1. uh, mig og mine veninder har også aftalt at tage på en forlænget weekend i berlin.. hallelujah for shopping til den tid! Glæder mig til at få kigget i en primark butik :-)
    Genbrugstoppen og platforms'ne er mine favoritter!

    SvarSlet