18. jun. 2013

GIVE AWAY: GAVEKORT TIL MIINTO

Godaften kære læsere

Som meldingen bød på i går, kan vi annoncere denne smækre lækre give away med webshoppen miinto.dk!
Ved at deltage er I med i lodtrækningen om et gavekort på 500 kr., som I kan bruge til at shoppe de sidste items til rejserne, festivals, byturene eller bare hive noget lækkert sommertøj hjem til garderoben. Miinto er en af de største webshops i DK, som har ting for alle. Så ALLE (i DK) kan deltage og bruge kortet på dem selv, kæresten, til en gave eller andet.
Her er nogle eksempler på, hvad vi f.eks. ville bruge gave kortet på:

Miintoo
Klik på billedet for yderligere links 

Det I skal gøre for at deltage i give awayen er:

FØLGE OS PÅ 
Hvis I ikke har bloglovin kan I oprette det hurtigt og nemt her

Eller skriv, hvad I kunne tænke jer at bruge gavekortet på fra www.miinto.dk
Kommenter hvilke af de følgende ting I har gjort + jeres navn og mail-adresse
For at holde jeres oplysninger skjult kan I også maile os gennem twisttherhythm@gmail.com, med samme betingelser 
SÅ HAR I CHANCEN FOR AT VINDE ET GAVEKORT PÅ 500 KR. TIL WWW.MIINTO.DK

Følg med på deres facebookside for opdateringer om mode, udsalg, tips og tricks og meget mere!

Vinderen bliver trukket d. 15. juli 2013

I samarbejde med:
www.miinto.dk / www.miinto.no / www.miinto.se

84 kommentarer:

  1. Jeg følger måde på bloglovin og kunne tænke mig, at bruge gavekortet på dette:
    http://www.miinto.dk/p-564257-vagabond-holly-180-sko

    De er så fine!!

    Nina H. - cantanta@hotmail.com

    SvarSlet
  2. Super fin give away! Jeg følger via bloglovin :)

    Lene L
    l.lausdahl@hotmail.com

    SvarSlet
  3. 500 kroner til miinto, ville jeg ikke klage over at vinde :)

    SvarSlet
  4. Følger glad og gerne på Bloglovin'.

    /Helle
    hdl1010@hotmail.com

    SvarSlet
  5. Følger på Bloglovin

    /Sanne
    sanne-obel@jubii.dk

    SvarSlet
  6. Følger på bloglovin', men jeg hvis jeg nu var så heldig at vinde så tror jeg at jeg skulle have denne her fine sag http://www.miinto.dk/p-626096-tie-dye-midi-kjole!

    Ditte_1@live.dk

    Knus, Ditte Ravn.

    SvarSlet
  7. Jeg følger på bloglovin :) krydser fingre...

    SvarSlet
  8. Halløj en fed give away

    Jeg er med på bloglovin og er ret vild med dette ur : http://www.miinto.dk/p-662171-casio-retro-silver-digitalur

    // Eva (eva_vejlstrup@hotmail.com)

    SvarSlet
  9. Jeg følger måde på bloglovin og kunne tænke mig, at bruge gavekortet på dette:
    http://www.miinto.dk/p-564257-vagabond-holly-180-sko

    De er så fine!!
    Mvh helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlet
  10. Følger på Bloglovin´ :)
    Hvis jeg er den heldige vinder, så vil jeg købe dette tørklæde <3

    http://www.miinto.dk/p-540461-becks-ndergaard-c-summer-night-blushy-pink

    charlottehansen83@hotmail.com

    SvarSlet
  11. Jeg følger med på Bloglovin!
    Men jeg kunne nu godt finde på at bruge gavekortet på et par Toms Espadrillos :O)

    Nanna Trine Vestergaard Christensen
    Nannatvchristensen@gmail.com

    SvarSlet
  12. Jeg følger på Bloglovin :) Der er da bestemt mange ting derinde fra, jeg godt kunne få smidt i kurven. Fed konkurrence!

    Mia
    miasunivers@hotmail.com

    SvarSlet
  13. Jeg følger både på Bloglovin' og GFC. Hvor ville det varme med ekstra penge til tøj.

    SvarSlet
  14. Celine Mortensen19/6/13 08:35

    Følger på Bloglovin´ :-)

    celine.4@live.dk

    SvarSlet
  15. http://www.miinto.dk/p-658561-c-30676-day-shopper

    Jeg ville bla. bruge gavekortet på overstående. :-)

    Katinka Burke

    katinka.b.k@gmail.com

    SvarSlet
  16. Jeg følger via bloglovin. :)

    Line A
    linea1989(at)hotmail.com

    SvarSlet
  17. Følger via BL :) Lækkert med lidt til sig selv!!

    -Kamille.

    SvarSlet
  18. Jeg følger på Bloglovin og kunne godt bruge den peplumtop, der er på billedet;)
    kristina742003@yahoo.dk

    SvarSlet
  19. Jeg følger på bloglovin og hvis jeg vinder, så vil jeg købe mig et par sorte sko fra TOMS, da jeg har ønsket mig et sådant par i flere år, men desværre ikke lige har penge til at bruge på sådan et par, da jeg er studerende og mange af de nødvendige og vigtige ting jo er prioriteret højest <3

    xoxo,
    Sam Conradsen
    Samconradsen@live.dk

    SvarSlet
  20. Jeg ville bruge gavekortet på nogle seje jeans som disse:
    http://www.miinto.dk/p-586181-sandy-pants
    Jeg kan rigtig godt lide deres metallic-blå farve.

    Mirka Øverup
    mirkaoverup@gmail.com

    SvarSlet
  21. jeg følger via bloglovin

    yelizz@live.dk

    SvarSlet
  22. jeg følger med på bloglovin :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. hov dikte-nie@hotmail.com

      Slet
  23. Følger på Bloglovin og ville elske at vinde disse i str. 40: http://www.miinto.dk/p-579581-shoe-biz-ankelstovle-snake

    Kh www.oktoberkind.dk

    SvarSlet
  24. Det er godt nok nogle fine sandaler på det billede i har lagt på indlægget! :) Jeg følger jer på bloglovin :)

    SvarSlet
  25. Rigtig lækker blog! kendte den ellers ikke
    Følger nu på bloglovin
    Det jeg allerhelst vil købe fra miinto lige nu er disse lækre sorte adidas sko!
    http://www.miinto.dk/p-372950-adidas-handball-spezial

    kys
    ditte.helbo@hotmail.dk

    SvarSlet
  26. Hvis jeg var så heldig at vinde, ville jeg selv smide 100 kroner oveni, og bruge gavekortet på denne buksedragt: http://www.miinto.dk/p-663139-buksedragt
    Liv Overgaard
    livovergaard@jubii.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er nemlig lige blevet sat ned til 400 kr. Så du kan få noget ekstra oveni, hvis det skulle være :D

      Slet
  27. wauw nogen super spændende ting i har
    http://www.miinto.dk/p-562248-froda-sl-top
    kunne jeg så godt tænke mig at vinde <3 deltager med stor glæde
    Jane Tvede
    Jane@team-tvede.eu

    SvarSlet
  28. Følger med på bloglovin....:-)
    katrin@greencat.dk
    Knus Katrin

    SvarSlet
  29. pia sroka19/6/13 18:13

    Opfylder alle krav,det skal være noget nyt sommertøj. :)
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  30. Opfylder alle krav, og jeg ville klart finde den fineste hvide sommerkjole!

    Knus fra Zofia Bodi
    zofiabodi.blogspot.dk
    hvidesko@hotmail.dk

    SvarSlet
  31. Er følger af bloggen på Bloglovin.
    Tror jeg ville bruge det på et par nye jeans til min store dreng der snart fylder 17 år
    Yokopop1975@hotmail.com
    http://www.miinto.dk/p-639174-mike-jeans

    SvarSlet
  32. Lækker giveaway!! :) Jeg følger på Bloglovin :)

    Mvh.
    Birna Lambaa
    birnalambaa@hotmail.com

    SvarSlet
  33. Ih det ville da være så skønt! Jeg følger allerede trofast med :-)
    Jeg ville vælge et par sommer sko eller en buksedragt!
    Krydser alt hvad krydses kan og håber på en masse held i min retning ;-)
    Hav en skøn dag
    Hilsen Frk. Hansen
    frkhansen.dk @ gmail.com

    SvarSlet
  34. Følger via bloglovin - og har øjerne pået par bluse allerede;)

    trnesoppskrifter at gmail.com - Trine:)

    SvarSlet
  35. deltager :-)
    selinedam@hotmail.com

    http://www.miinto.dk/p-658561-c-30676-day-shopper

    SvarSlet
  36. Deltager:) følger via bloglovin:) lækker give away:)

    Bettina_nielsen@hotmail.com

    God dag:)

    Mvh Bettina

    SvarSlet
  37. Jeg læser med via bloglovin! :-)
    God sommer <3
    Mvh Maria Møller
    mariamoeller@live.dk

    SvarSlet
  38. Maria Elmelund20/6/13 15:26

    Jeg vil bruge gavekortet på en ny sommerkjole! Gerne noget med blonder ;-)
    mariaelmelund@gmail.com

    Knus Maria

    SvarSlet
  39. Jeg følger nu på bloglovin' :-)

    nathalienorgaard@gmail.com

    SvarSlet
  40. Følger på Bloglovin! :)

    Louise Janner // Louise1990louise@hotmail.com

    SvarSlet
  41. Jeg følger med på bloglovin :)
    louisehede1989@gmail.com

    SvarSlet
  42. Jeg follower på bloglovin :)

    floora@live.dk

    //Floora Khesrawi

    SvarSlet
  43. Følger på bloglovin :)
    sofi.g.j@sol.dk

    SvarSlet
  44. Jeg følger på bloglovin :)

    Tror jeg vil bruge gavekortet på en peplum top :)

    Knus
    Frida

    rucola_nej_tak@jubii.dk

    SvarSlet
  45. HAr gjort begge dele + liket deres FB site.

    Ting jeg kunne finde på at købe: http://www.miinto.dk/p-640077-blonde-shorts

    SvarSlet
  46. Jeg følger dig på bloglovin :-)
    Anne/akh(a)os.dk

    SvarSlet
  47. Jeg følger på bloglovin - og krydser fingrene :-)
    dorte_daugaard@hotmail.com

    SvarSlet
  48. Katrine Andersen24/6/13 16:22

    Jeg har slidt mine 2 par ynglings sko op, så hvis jeg er så heldig at vinde et gavekort, ville jeg være møde til at bruge det på nye sko, forhåbentlig at par nye ynglings sko!
    Katrine@lindum-Andersen.dk

    SvarSlet
  49. Super fed giveaway!! Jeg følger jer via bloglovin'

    Emma Larsen
    Emmaslarsen96@hotmail.com

    SvarSlet
  50. Fed giveaway :) Jeg følger via Bloglovin.

    Mvh
    Monica
    volcanokitten@outlook.com

    SvarSlet
  51. jeg følger på bloglovin :-)

    Derudover har jeg kigget på deres hjemmeside og tror jeg ville bruge gavekortet til denne: http://www.miinto.dk/p-606658-one-off-skirt-jane-red-heart

    mvh
    Katrine Kastberg
    aksgk@hotmail.com

    SvarSlet
  52. Diana Holovati26/6/13 01:02

    Følger bloggen og delt på facebook, elsker miinto har handlet der så mange gange og aldrig skuffet. hurtig levering dejligt overskueligt.

    i love miinto..

    held og lykke til jer andre <3

    Håber jeg vinder kunne super godt bruge et gavekort på 500 kr og købe noget lækkert sommertøj <3

    dianaholovati@hotmai.com

    Diana Holovati

    SvarSlet
  53. Jeg følger jer på bloglovin (-:
    Jeg håber inderligt på at vinde! For jeg står hver morgen og har en mega ekstrem stor tøjkrise!

    freizekata@gmail.com

    SvarSlet
  54. jeg følger på bloglovin :)

    maibritt // maibrittj_@hotmail.com

    SvarSlet
  55. Jeg har længe ønsket mig en blazer, så tror, at den her http://www.miinto.dk/p-595336-klassisk-blazer-jakke kommer i indkøbskurven, hvis jeg bliver den heldige:) Følger også via Bloglovin'

    Pia (piarotbl@yahoo.dk)

    SvarSlet
  56. Ih, sikke en skøn giveaway! Følger bloggen på Bloglovin :-)

    Hvis jeg er så heldig at vinde, skal pengene bruges på dette super fede ur! http://www.miinto.dk/p-662170-casio-retro-ur-silver <3 Love it! <3

    Krydser fingre XXX

    Rigtig god weekend!

    Mvh Lisa H (l_mandrup@hotmail.com)

    SvarSlet
  57. Jeg følger via bloglovin!
    Mvh Sisse
    Sizze86@gmail.com

    SvarSlet
  58. Ved godt hvad pengene skal bruges til hvis jeg vandt :D

    (sineolsen@ofir.dk)

    SvarSlet
  59. Jeg følger via bloglovin. Sikke en fantastisk konkurrence.

    Trinestevn@yahoo.dk

    SvarSlet
  60. http://www.miinto.dk/p-656116-jane-flot-sort-blonde-kjole

    Jeg er på jagt efter en fin sommerkjole, der både kan bruges til hverdag og fest, og som jeg kan matche med alt muligt forskelligt. Disse krav lever denne fine, sorte kjole op til, og så er den tilmed på tilbud - win.

    Jeg hedder Mirka og min mail er mirkaoverup@gmail.com
    Jeg har, som du kan se, valgt at linke en genstand fra miintos webshop.

    SvarSlet
  61. Jeg følger jer via Bloglovin'
    Og hold op en lækker giveaway! Jeg håber så meget på at det bliver mig der bliver den heldige vinder :)

    Xenia Aros Borch
    xaborch@hotmail.com

    SvarSlet
  62. Jeg følger jer via google og bloglovin nu !

    Sofie Lund, lund.sofie@hotmail.com

    SvarSlet
  63. Jeg ville bruge pengene på en smuk top jeg har været forelsket i et stykke tid.
    http://www.miinto.dk/p-631730-masai-becca-top

    SvarSlet
  64. Fed giveaway! :) Den fedeste jeg indtil videre har stødt på!
    Jeg følger jer på bloglovin! (-:
    Ih hvor vil jeg så gerne vinde den giveaway! :D

    Solbrillene her:
    http://www.miinto.dk/p-661334-komono-clement-solbriller-black-apricot

    og pungen her:
    http://www.miinto.dk/p-622770-friis-og-company-smart-raahvid-med-sort-detalje


    Amazinglaugh.blogspot.dk
    Su.ado@hotmail.com

    SvarSlet
  65. Sikke en lækker præmie!
    Jeg følger på bloglovin :-)

    Dorte Daugaard Jensen
    dorte_daugaard@hotmail.com

    SvarSlet
  66. Jeg krydser fingre og følger jer! Det er en lækker konkurrence :-9

    Therese_skov@hotmail.com

    SvarSlet
  67. Deltager med glæde
    Følger allerede på bloglovin

    SvarSlet
  68. følger jer via blog lovin :-)

    btw: FEEEEED Præmie! :-)

    kjerstinenaja@gmail.com

    SvarSlet
  69. Jeg følger med på Bloglovin - og jeg vil blandt andet købe denne, hvis jeg bliver den heldige: http://www.miinto.dk/p-486793-cream-underkjole-rosa-underdress
    Jeg elsker Cream :-)
    piaogjan@hotmail.com

    SvarSlet
  70. jeg ville bruge gavekortet til disse lækre sneakers: http://www.miinto.dk/p-576469-u420snkk-sneakers

    Krydser fingre!
    kram Lone, hofdinghoff@gmail.com

    SvarSlet
  71. Jeg følger på bloglovin og følger på facebook.

    Det er så mye flott tøj at jeg ikke klarer å bestemme hva jeg ville kjøbt for gavekortet.

    SvarSlet
  72. Jeg synes kjolen på billedet er rigtig, så den vil jeg nok købe. Email: sarah.han98@gmail.com

    SvarSlet
  73. Det er nok den bedste give away længe!
    Jeg er faldet for den sorte top på billedet, ellers kunne jeg godt tænke mig en anden peplum top
    Sandra Han :D
    Email: sandrahan99@hotmail.com

    SvarSlet
  74. Åh super fin give away. Jeg har fulgt dig i lang tid, og fået en masse inspiration. Jeg ved slet ikke hvad jeg skulle købe hvis jeg vandt.. tak for en helt fantastisk blog, bliv ved med at blogge. Du spreder en masse glæde og inspiration.

    Hav en dejlig dag, held og lykke til alle.
    Knus Alberte - alberte211@gmail.com

    SvarSlet
  75. Åhhh det kunne være fedt at vinde :) Jeg følger på Bloglovin :)

    SvarSlet
  76. Jeg følger med på bloglovin og så ville jeg elske at vinde disse sko!

    http://www.miinto.dk/p-585782-nike-free-tr-fit-multi-training

    lorentsen22@hotmail.com

    SvarSlet
  77. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  78. Jeg følger jer på Bloglovin'!
    emilbraasch@hotmail.com

    SvarSlet
  79. følger via facebook <3
    wow hvor ville det være super fedt at vinde det gavekort og shoppe hos jer <3
    Jane Tvede
    Jane@tam-tvede.eu

    SvarSlet
  80. Jeg har længe fulgt med på Bloglovin'! :-)
    Signepedersenm@gmail.com

    http://laceagateoflife.blogspot.dk/

    SvarSlet
  81. Vow Super Cool gifts for MIINTO,Lovely I would like to buy one from where can I purchase?

    Best electronic cigarette

    SvarSlet