15. jul. 2013

Clutch fra Highonsophie

Vandt denne flotte clutch fra HighOnSophie
Jeg er rigtig glad for den. Den er så elegant og fin, også kan den bruges til så mange ting, som en bytur, shoppetur og fine arrangementer. 
Også har hun været så sød at vedlægge en ekstra make up pung, som jeg også vil bruge til penge og kort. 

Jeg er fastlæser hos Sophies blog. Hun tager gode billeder, har en fed stil, skriver godt og det er spændende at følge med. 
Så ser hun så flot ud og jeg er generelt vild med det hele!
Tjek forbi hende blog:

6 kommentarer:

  1. Hvor er den bare fin & elegant!

    Knus Michelle Eckert ♥
    http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. De er super lækre disse sager :D

      Slet
  2. Eij hvor er du bare sød! Glad for at du kan bruge det :D !

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var virkelig så lidt! Jeg elsker det <3

      Slet
  3. hvor er den bare lækker, elsker hvid og guld sammen. så lækkert!

    // Nana http://www.chiclightning.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Går sjældent med guld, men guld og hvid passer så godt sammen :D

      Slet