14. jul. 2013

Københavns bedste vintagebutikker

Mange spørger om de fede vintage butikker i Kbh. Her kommer svaret!
Vintagebutikken Carmen befinder sig i som jeg kalder det ''secondhand-området" fordi de fede secondhand butikker befinder sig der. 
En fin butik med antikke klæder
Adresse: Larsbjørnsstræde 7 København 
FN92 er en lille butik, som sælger fine vintage kjoler, tasker og sko. 
Til dig, som skal til fine arrangementer og andet.
Adresse: Larsbjørnsstræde 6 København
Episode er nok den mest kendte i Kbh. Det er også der, hvor jeg har mest vintage tøj. 
Der er alt muligt mega lækkert unikt tøj, som du ikke finder andre steder! Episode er personligt min ynglings og et must stop i Kbh.
Adresse: Larsbjørnsstræde 8 København
Wasteland minder lidt om Episode i genren, her er en masse sko og lækkert retro tøj til både drenge og piger. 
Rigtig fedt hipster non mainstream tøj.
Adresse: Studiestræde 19 København

Jeg er virkelig glad for vintage tøj og håber at I kan bruge fiffene. 
Tag forbi og gør et kup!

2 kommentarer:

  1. Super godt indlæg! Rigtig brugbart!

    Huge hugs www.gittemary.com
    www.youtube.com/Gittemary
    www.facebook.com/ThePictureOfMary

    SvarSlet
  2. Åh der må jeg hen næste gang jeg er i København! :-)

    SvarSlet