18. jul. 2013

New in + igangsættelse

Forleden fik jeg sådan en lyst til at bruge penge. Så jeg dragede tomhændet alene mod byen og kom hjem med:
Bordeaux hat / H&M
Sort tee / WEEKDAY
Nederdel / WEEKDAY
Kjole / H&M
Hvid tee / MONKI
Maling / Panduro
Ringe + øreringe / PILGRIM
Ring / Second Female

Det er nogle basic varer til garderoben. Nu har jeg alle basic varerne i orden.
Smykkerne hører I om i et andet indlæg. Jeg skal igang med en DIY, som er bestående af maling og den sorte tshirt. 
Glæder mig til at komme igang og vise jer, hvad jeg skal igang med!

3 kommentarer:

  1. Uuuh, spændende! Lækre ting, du fik købt dig. Hvor er den sorte beenie og den grå (bandeau top) ting, hvad det så end er, haha, fra?

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er bare fra H&M til 40 kr. hvis jeg husker rigtigt!
      Og det er en slags bandana til hovedet: http://twisttherhythm.blogspot.dk/2013/07/lately-new-in.html :D

      Slet
    2. Nårhhh, haha. Fedt, tak! :)

      Slet