25. jul. 2013

POLKA GAVEKORT GIVE AWAY!

Polka give away
Klik på billedet for links 

Vi kan nu offentliggøre vores give away som er i samarbejde med den fede webshop POLKA
Vinderen får et gavekort på 500 kr. til webshoppen. Jeg har udvalgt nogle ting, som jeg ville bruge gavekortet på. Der er alt fra tøj til illustrationer/posts. Så en masse godter kan I komme hjem med! Den tre år nye webshop POLKA har ting 'with a little twist' som ligger godt til vores blognavn også.

DET ENESTE I SKAL GØRE FOR AT DELTAGE:

◈ Synes godt om deres side på facebook: facebook/POLKA
 I må også meget gerne følge os på bloglovin (ikke et krav)
◈ Læg en kommentar med jeres navn og email
White raglan tee - Bodystocking 
Vinderen bliver fundet d. 20. august 2013

Tjek meget mere ud inde på hjemmesiden POLKA

61 kommentarer:

  1. Hvor har de mange fede ting!
    Mvh Sisse
    Sizze86@gmail.com

    SvarSlet
  2. Krydser alt hvad jeg har!!!
    God sommer :-)
    Knus Maria Møller
    mariamoeller@live.dk

    SvarSlet
  3. Maria Elmelund25/7/13 22:02

    Jeg er med <3
    Maria Elmelund // mariaelmelund@gmail.com

    SvarSlet
  4. Så er der blevet liket + følger :)

    Sanne Obel Mortensen
    sanne-obel@jubii.dk

    hrogfrudk.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Liker Polka og deltager :)

    charlottehansen83@hotmail.com

    SvarSlet
  6. Yeees, den er klaret - og jeg følger jo selvfølgelig bloggen i forvejen. ;)

    Emil Braasch
    emilbraasch@hotmail.com

    SvarSlet
  7. Sikke en skøn give away.
    Deltager meget gerne(:

    Heidi N.
    minsodeskat@yahoo.dk

    I er velkomne til at kigge forbi min give away, hvor man kan vinde et gavekort(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2013/07/give-away-nr-40.html

    SvarSlet
  8. dælme en fed give away jeg er klart med

    regnbuens@hotmail.com
    laila jensen har opfyldt alle krav:O) skøn sommer

    SvarSlet
  9. Lækkert jeg er med og du er også meget velkommen til at deltage i mine give aways.
    Mvh helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlet
  10. Deltager straks og krydser fingre!

    xoxo,
    Sam Conradsen
    Samconradsen@live.dk

    SvarSlet
  11. Åh, det ville være skønt at vinde, så har opfyldt kravene for at vinde ;)

    Kh.,
    Lisa Schenning
    lisa_elizabeth2@hotmail.com

    SvarSlet
  12. Ej hvor fint :)
    Jeg er helt klar med :)

    idawestphall@hotmail.com

    SvarSlet
  13. Lækker giveaway!
    Jeg vil meget gerne være med
    kristina742003@yahoo.dk

    SvarSlet
  14. Jeg er helt klart med!:)

    Emma

    Emmaseenandbeen@gmail.com

    SvarSlet
  15. Så fede ting :D

    Jeg er med

    Eva//eva_vejlstrup@hotmail.com

    SvarSlet
  16. Marie Josiasen
    mariejosiasen@hotmail.com

    SvarSlet
  17. Uhh hvor fedt!
    Fh2000@hotmail.dk

    SvarSlet
  18. Årh gad så godt vinde! Har ikke fået nyt tøj selv i alt for lang tid, og længes sådan;)
    Superheltemor @ live dk

    SvarSlet
  19. Deltager! :-D

    Clara Stenfeldt
    clara.stenfeldt@gmail.com

    SvarSlet
  20. skøn give away den hopper jeg med på

    -Anette
    Gruzlie(a)hotmail(dot)com

    kig forbi min blog og vind et par nye solbriller
    http://anettesuniversdk.blogspot.dk/2013/07/hurra-hurra-hurra-3-ar-3-give-away.html

    SvarSlet
  21. Jeg vil gerne være med.
    Lækker side

    mette.knk(a)gmail.com

    mvh. Mette Kristensen

    SvarSlet
  22. Fantastisk! Jeg er med :)
    lene_mondrup@yahoo.dk

    SvarSlet
  23. Lækker side, som jeg slet ikke kendte.
    Malenef@hotmail.com

    SvarSlet
  24. pia sroka27/7/13 15:18

    Opfylder alle krav,deltager. :)
    pia sroka
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  25. Feede ting - Trine Vindheim - trinesoppskrifter@gmail.com

    SvarSlet
  26. Laura Klysner
    lifeaccordingtolaurakatrine@gmail.com

    SvarSlet
  27. Hold da op hvor lækkert!

    Knus fra Zofia Bodi
    hvidesko@hotmail.dk
    www.tresmaaord.dk

    SvarSlet
  28. Sejt, sejt og lidt mere sejt! Har tjekket deres side nogle gange, og altså hvor er der meget fint

    SvarSlet
  29. Kunne godt bruge sådan et gavekort, haps!

    Nathalie Nørgaard, nathalienorgaard@gmail.com

    SvarSlet
  30. Jeg er med!
    ravnmann@gmail.com

    SvarSlet
  31. Fedt, jeg vil gerne vinde :)
    idabrixtofte@gmail.com

    SvarSlet
  32. Polka prikker!!!!
    Mette Nielse
    mettesen@hotmail.com

    Hihi <3

    SvarSlet
  33. Lækkert. Jeg krydser fingre :)
    lene_mondrup@yahoo.dk

    SvarSlet
  34. Liket, følger og krydser fingre til blodomløbet i fingrene næsten er stoppet - super lækker webshop, og da jeg snart skal flytte kan væggene godt trænge til nye flotte grafiske prints ;-)
    Kh Stine BB, bjs_bis@hotmail.com

    SvarSlet
  35. fedt :-)
    hilsen Louise Lerche
    louise.lerche@hotmail.com

    SvarSlet
  36. Fede ting !

    mail: cutecille@live.dk

    SvarSlet
  37. Jeg deltager helt sikkert :)
    louisehede1989@gmail.com

    SvarSlet
  38. Jeg deltager meget gerne .
    SKØNNE SAGER :-)
    V.H. Gitte
    gitteblinkilde@jubii.dk

    SvarSlet
  39. Uh så lækkert!

    Freja Thronsen
    frejathronsen@gmail.com
    http://mylifebyfreja.blogspot.dk/

    SvarSlet
  40. Ej hvor spændende at luske rundt på den side:)
    Jeg er så meget med :)

    -Kamille
    (karinakamille@gmail.com)

    SvarSlet
  41. Jeg er helt sikkert med!! :)
    Mvh.
    Birna Lambaa
    birnalambaa@hotmail.com

    SvarSlet
  42. Uh en lækker give away, jeg vil også gerne være med:)

    Pia
    piarotbl@yahoo.dk

    SvarSlet
  43. ååååh en super lækker Giveaway og følger alle steder <3
    Deler alt hvad jeg kan om den smukke præmie der gerne må blive min <3 <3
    forsat god sommer
    Mvh
    Jane Tvede
    Jane@team-tvede.eu

    SvarSlet
  44. Jeg er med! Super fedt!

    Gittemariejohansen@hotmail.com

    Huge hugs www.gittemary.com
    www.youtube.com/Gittemary
    www.facebook.com/ThePictureOfMary

    SvarSlet
  45. Super lækker giveaway! Jeg deltager helt sikkert! Og så bliver vinderen jo trukket på min fødselsdag, krydser fingrer, hihi :)

    carlarasmussen123@gmail.com

    SvarSlet
  46. Jeg har liket og jeg følger:-D
    Mvh Sisse
    Sizze86@gmail.com

    SvarSlet
  47. Super lækker give-away!
    Har liket og følger dig :)
    - mvh Rikke

    Rikke.g.lund@hotmail.com

    SvarSlet
  48. Har liket og følger dig også på bloglovin :)

    Hilsen Mia
    missen.5@hotmail.com

    SvarSlet
  49. Fed giveaway :D

    Mvh.
    Louise Pedersen
    lulle-lise@homail.com

    SvarSlet
  50. Fed giveaway!
    Katrine Janum
    katrine_vinding@hotmail.com

    SvarSlet
  51. cool nok.
    Martin Mølbæk
    moelle95@gmail.com

    SvarSlet
  52. Jeg er også med :-)
    kh Mai / maiodgaard@gmail.com

    SvarSlet
  53. Sikke en FED give away - jeg krydser fingre!

    KH. Lene - mail@gronspatte.dk

    SvarSlet
  54. Så er der liket både her og der - jeg krydser fingre! :-)
    Kh Line Cecilie

    SvarSlet
  55. Fede - så fede :0)

    Jeg vil meget gerne være med

    //Eva Vejlstrup

    eva_vejlstrup@hotmail.com

    SvarSlet
  56. Ih, jeg vil gerne være med! Jeg følger jer på bloglovin' og liker Polka på FB.
    Kh Trine/ Trinestevn@yahoo.dk

    SvarSlet
  57. Har aldrig hørt om Polka før- kan godt seu, at det har været en fejl, at jeg ikke har kendt til det!

    metteelkjaer97@hotmail.com

    SvarSlet
  58. Wow, de har nogle lækre ting!

    Signe Pedersen
    Signepedersenm@gmail.com

    SvarSlet
  59. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  60. Deltager :-)

    Sidsel Bjerregaard
    sidselbjerregaard@live.d

    SvarSlet