21. aug. 2013

Aviator look a like

Jeg har et par Rayban Aviator, som jeg er så glad for. De passer til ethvert outfit og holder sig godt. Accessories.dk, (som vi har skrevet og lavet en give away med engang) har nogle look a like, til meget billigere pris, hvis man ikke lige har 1000 kr. som brænder i lommen. Overvejer selv at købe dem med sølvfarvet stel, til brug af rejser og den næste sommer. 
De kan med lethed pimpe et enkelt outfit op, hvis du enten har dem på, sætter dem i håret eller ved halsen.
Pilotsolbriller i sort stel med lyst solbrilleglas. Passende til mørke outfits og trips, men selvf alt!

Pilot/aviator solbriller med sølvfarvet stel og spejlglas. Passer selvf til alt også!!

Vejret er stadig godt herhjemme, så solbriller kan man altid købe! Mine er lidt store i bredden og kan godt falde ned, hvis man sætter dem i håret. Men jeg bruger sommetider en brillekæde til at holde dem, og har faktisk fra shoppen. Køb brillekæden med. Alt derinde er i små priser, så man sparer en del + andre har det heller ikke. Og det unikke er jeg meget præget af, elsker når jeg har noget fra hjemmesider og udlandet, som andre ikke har eller ved!

Tjek webshoppen Accessories.dk ud for alle former for accessories!

4 kommentarer:

  1. Super fede briller!

    Knus Michelle ♥
    http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! De er så fine

      Slet
  2. I love aviator glasses c: These are very nice! Xx

    SvarSlet
    Svar
    1. I love them too! So cool :D

      Slet