25. aug. 2013

FALL FASHION 13

Klik på billederne for links
White as snow
Hvidt på hvidt
Vi bevæger os hen ad den smukke halv kolde tid: efterår. Men det betyder ikke at vi allerede skal iklæde os store sweaters og mørkt tøj. Hvid er nemlig et hit i de kommende måneder. Så spring i det hvide sammensat med mere hvidt eller andre lyse farver.

Dark paradise
Into the darkness
Nu modsiger den ene trend den anden. Men black er altid en go. Intet er mere sikkert og lækkert end et fuldendt black to black outfit. Hav den ene dag hvid på og den anden dag sort, eller MIX up og gør det monokromt.  

Print og print
Print på print 
Jeg synes print er mega fedt! Dog kan folk kigge skeptisk på en, når man render rundt i alt for printet tøj, but what the hell! Print kommer til at fylde en stor del det næste stykke tid. Match print med noget neutralt ELLER mix print og print sammen, så det udgør konkurs for øjet. Gør gerne det hele farverigt og sjovt. Lad ikke grænserne standse!

Back then
Er det 70'erne eller 00'erne? DET HELE
For mit vedkommende... Var jeg stadig et lille barn, men 00'erne er det seneste nye nu. Tag gerne lidt ekstra plateau, søde nederdele og lyse kjoler på! Runde solbriller og frynser - jeg elsker frynser!! 
Smut i en knæ lang nederdel samt kort skjorte til skole eller arbejde. 

Jeg er vild med det hele. Glæder mig til at shoppe ind!
HVAD SYNES DU?

6 kommentarer:

  1. Lækre sager! Er især vild med de mørke ting :-)

    SvarSlet
  2. Det hele er super lækkert, men jeg er dog mest vild med den øverste collage med de lyse farver :)

    SvarSlet
    Svar
    1. De virker så bløde og fine <3

      Slet
  3. Super lækre ting, som du har fundet! Jeg er blevet fast følger, og jeg elsker din blog allerede. Kunne du tænke dig, at kigge forbi min blog, og evt. blive fast følger? :)

    Knus, M
    malenemygind.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Malene! Tjekker din blog :D

      Slet