19. aug. 2013

Lookperfect: Godter til håret

Her forleden lavede jeg et indlæg om tips til håret. Men for at man skal fuldende det hele, så skal man have gode produkter til ens hår. Her har jeg fundet nogle produkter efter læsning og erfaring på lookperfect.dk

Den første, bedste og vigtigste ting er en hårkur. hverken glatter mit hår eller gør noget ved det. Men alligevel får jeg lidt spaltede spidser. Men med en hårkur så hjælper det altid, så man kan vente lidt med at bruge mange penge på frisøren. Denne hårkur af mærket Moroccanoil Treatment er en bestseller og også så god. Den giver både glans og pleje! Generelt er alle ting fra Moroccanoil alle pengene værd som f.eks. denne Moroccanoil Original Oil også til håret på 100 ml. 
Dernæst er en tørshampoo også et must. Det er ikke sundt at vaske ens hår hver dag. Men hvis du har lidt fedtet hår, så er en tørshampoo hurtig og nemt! Denne fra Redken Refresh genopfrisker dit hår samt gør din morgen mere overskuelig. 

Nu glatter og føntørrer jeg sjældent mit hår. Men er begyndt på det, fordi jeg lige er blevet klippet. Har længe kigget på en varmebeskyttelsesspray, men de fleste var ikke lige mig eller for dyr. Denne Heat Protector beskytter håret for varme og samtidig giver den glas som et fint touch.

Hvis I leder efter andre hårprodukter eller kropspleje kan I tjekke lookperfect.dk ud. 
De har et stor udvalg af det hele til rimelig pris og hurtig levering (!) 

Sponsoreret indlæg

2 kommentarer:

  1. Super lækre produkter!!

    Huge hugs http://www.gittemary.com/
    https://www.facebook.com/ThePictureOfMary
    http://www.youtube.com/Gittemary

    SvarSlet