13. aug. 2013

NEW IN FROM CPH

Anna har fortalt kort om vores tur til cphfw13 - det var for fedt, og hold da op hvor jeg var træt dagen efter. MEN jeg kommer stærkt igen og vil vise jer lidt godter fra hovedstaden!

Den her ret specielle t-shirt er fra Zara - er helt vild med dens 'edgy' look.
Fandt den her top med lang bagende i Monki på tilbud, dejligt med noget tilbud. Fantastisk klassisk sort og uden så meget hurlumhej, er god med en fin halskæde, stor eller lille til.
Disse støvler er fra Bianco - også på tilbud ;-) de er ægte ruskind og virkelig klassiske, de virker hver gang!

Og jeg skal her til sidst beklage lidt for roderiet i baggrunden, det er sgu ikke så pænt, men jeg er igang med den helt store renovering af mine værelser, glæd jer til at se, det bliver så lækkert!!!! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar