28. aug. 2013

Ny shop: fashionbyemma.dk

Denne shop fashionbyemma.dk er en ny webshop fra starten af 2013. Der er en masse danske og udenlandske mærker. Jeg er personlig vild med pæne webshops med fint designertøj og GRATIS FRAGT (dog ikke på udsalg).
Siden indeholder gode tilbud, ugentlige nyheder og masser af nyt tøj fra adskillige brands. Mine ynglings brands derfra er Rützou - feminint og sensuelt design, Day Birger Et Mikkelsen - vintage glamour i luksuskvalitet og Ganni - tøj med fokus på skønhed. Det er fine mærker, meget til voksne, men der er selvfølgelig også til vores alder + så er priserne ok rimelige

Fashionbyemma.dk
Klik på billedet for links
Her har jeg lavet en lille collage med nogle items fra shoppen, som jeg godt kunne tænke mig. Det er fra mine ynglings mærker fra shoppen, og er gode køb til den kommende A/W tid! Kjolerne er så fine til fest og hverdag, sweateren (kommende) er en lækker tyk blød trøje til at putte sig i, Vidar toppen fra Day, er så fin! Den plejer ikke at være min stil, men synes at den er så fin og jeg elsker detaljerne på den!

Der er masser af udslag iøjeblikket og endda på ikke udgået tøj! Så tjek forbi og gør et kup
Fashionbyemma.dk


Sponsoreret indlæg

Ingen kommentarer:

Send en kommentar