4. sep. 2013

GIVE AWAY MED VINTAGEBUTIKKEN


Som nævnt tidligere i indlægget her har vi lavet denne give away i samarbejde med shoppen: Vintagebutikken.dk
Du kan vinde: Et par fine unikke øreringe og en flot vintage ring. Værdi; 218kr. (kan ikke længere købes derinde)
Alt I skal gøre er at like Vintagebutikkens facebookside og hvis I vil følge os på bloglovin
Kommenter derefter med navn + e-mailadresse!
 I kan også skrive til: twisttherhythm@gmail.com, for at holde oplysninger skjulte 

Vinderen trækkes d. 27/09/13 - efter vi er kommet hjem fra Rom

Held og lykke til alle



(Only for Danish readers)

30 kommentarer:

  1. pia sroka4/9/13 18:30

    De er bare smukke,opfylder alle krav. :)
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  2. Super smukke! Hold øje med min blog, da jeg også holder give away med Vintagebutikken en af dagene!

    Gittemariejohansen@hotmail.com

    SvarSlet
  3. De er bare altfor altfor læker;)

    trinesoppskrifter@gmail.com

    SvarSlet
  4. Lækre sager! Jeg er med!
    kristina742003@yahoo.Dk

    SvarSlet
  5. Rigtig fed giveaway! :-)

    kirstine.roland@hotmail.com

    SvarSlet
  6. Wow hvor er det flotte sager! Dem vil jeg gerne eje :-)

    Signepedersenm@gmail.com

    SvarSlet
  7. Ih hvor er de fine! Jeg må lige være med...

    Ditte_1@live.dk

    Knus, Ditte.

    SvarSlet
  8. Jeg er helt sikkert med. Mvh helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlet
  9. Ååååååh! Sikke en lækker giveaway. Held og lykke til alle! :)
    Mail: Kamilla.Nielsen@hotmail.com

    SvarSlet
  10. Dejligt :D
    Francesca mugnaini
    Fh2000@hotmail.dk

    SvarSlet
  11. selinedam@hotmail.com

    Seline :-)

    Deltager!

    SvarSlet
  12. Perfekte
    kronhoj@mail.dk

    SvarSlet
  13. deltager og x fingre
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  14. Jeg krydser fingre og håber! :)

    Vh Mia
    missen.5@hotmail.com

    SvarSlet
  15. Så fine! Rose Talbo / roseoet@live.dk

    SvarSlet
  16. SKØN giveaway :D
    Malene // www.vinterfryd.dk

    SvarSlet
  17. Tror at både en mor og en datter ville elske at modtage de to (tre) fine ting :)

    -Kamille
    (karinakamille@gmail.com)

    SvarSlet
  18. Jeg vil rigtig gerne deltage! :)
    Mvh Caroline Amalie Clausen
    tigerdyr107@gmail.com

    SvarSlet
  19. Sikke nogle fine smykker!

    Carla Lillevang Rasmussen
    carlarasmussen123@gmail.com

    SvarSlet
  20. jeg er med :-)

    Ditte Sonne
    dsglusing@gmail.com

    SvarSlet
  21. jeg er med :-)

    Ditte Sonne
    dsglusing@gmail.com

    SvarSlet
  22. Har aldrig set så smukke smykker, hold da helt op! Selvfølgelig deltager jeg, og har liket og fulgt dig :-)

    /Heidi
    heidi1608@hotmail.com

    SvarSlet
  23. Jeg deltager med glæde :-)

    Maria Hørslev
    mariahhansen18@gmail.com

    SvarSlet
  24. De var da godt nok frygtelig fine de øreringe der ;)

    - Lise Emilia
    http://www.liseemilia.com/

    lisenissen@msn.com

    SvarSlet
  25. deltager helt sikkert <3

    kjerstine larsen
    kjerstinenaja@gmail.com

    SvarSlet
  26. søde anna :-*

    ceciliering@gmail.com

    SvarSlet
  27. Rikke Jessen

    Rsjessen92@gmail.com

    SvarSlet
  28. Cirkeline Nielsen
    Cirkeline_nielsen@hotmail.com

    SvarSlet
  29. Håber lige jeg kan nå det:)
    Carina Troelsen, carina.troelsen@gmail.com

    SvarSlet