22. okt. 2013

ASGER JUEL LARSEN

Billeder min veninde Mari tog forleden af mig
Tee - Asger Juel Larsen // Støvler - Weekday Vintage // Handsker - New Look

Kære læsere. Jeg blev så lykkelig da jeg forleden modtog min Asger Juel Larsen t-shirt som Caroline med den fine blog Less is more solgte. Den passede perfekt og kan også bruges som kjole! Elsker den virkelig for dens rå og minimalistiske look og motiv. Den kan også pyntes med en blazer og smykker. Drømmer om mange flere ting fra den elskværdige designer hr. Juel Larsen! 

Less is more. Jeg har ærligtalt været læser af Carolines blog siden... Jeg næsten startede min egen også har jeg fulgt med i hendes liv så godt jeg kunne. Kig forbi den kan jeg kun anbefale! Hun har udsøgt smag og er god til at knipse med et kamera <3

1 kommentar:

  1. Tusind tak Anna! <3 og hvor er du fin i den:-)

    SvarSlet