10. okt. 2013

Du har sikkert ikke hørt om: YniQ


Til Femina messen var jeg jo forbi en stand med tre shops. Den ene var YniQ, som har en shop, der sælger luksus bomuldsprodukter: Vatpindevatrondeller og vatpinde i økologisk olie, som kan fjerne make up og neglelak ved neglerødderne. Også holder olien i emballagen i over 5 måneder! 
Jeg prøvede at røre ved vatrondellerne, og synes simpelthen at det var så godt. Det kan godt være det bare er bomuld, men det er 100% bomuld og ikke fnugfri - virkelig blødt kvalitet. Der er også yndige blomster på.
Som I kan se på billede 2. Der er vatpindene i en cool og praktisk dispenser, som løfter sig selv op og ned. 
Nu lyder det som mega overfladisk reklame, men ejeren af Ynic gav mig ingen krav. Alt dette er af erfaring. Der bliver snakket så meget om tøj, at dette tog pusten fra mig. 
I skulle tjekke det ud og købe en pakke med hjem - anbefales stærkt!!

Kys og kram herfra 

2 kommentarer:

  1. Kender det ikke, men jeg må altså prøve det en dag ;) Det ser meget godt ud ;) Desuden synes jeg at det er en ret fin blog du har ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak søde! Synes at du skal prøve det :D

      Slet