8. okt. 2013

Femina messe 2013

Til messen i år var der en masse spændende stande med tøj, indretningsting/møbler, hudprodukter og pleje, makeup, mad og meget mere. Jeg var sammen med Flash Up ved deres fine og flotte dekoreret stand. Det var også første gang jeg rigtig så disse Flash Ups, og hold op hvor er de bare fede. Jeg skal helt klart bestille nogle. Der var også en masse andre spændende stande, som jeg var så heldig at måtte tage billeder af, også fik jeg også snakket lidt med ejerne. Alle var så flinke, søde og imødekommende da jeg som en af de få rendte rundt som blogger og kamera.
Fine Flash Up's stand. Første gang jeg så, hvordan skoene rigtig anvendes. Det er så smart og kan virkelig pynte det hele, og gøre dine stilletter ekstra flotte!
Moxy Copenhagen havde deres stand lige ved indgangen. En masse af imponerende nye designs ting var der også til glæde sig over. Endelig mødte jeg også en af ejerne bag Moxy Cph, søde Rikke, som jeg fik snakket meget med bag om Moxy, og hvordan det hele står til. Snart kommer indlægget med de ting vi har fået af dem!
Utrolig fine smykker fra KiviLai. Jeg har aldrig hørt om brandet før, men blev så forelsket ved første øjeblik. Synes virkelig at I skal tjekke hjemmesiden ud. Der er så mange rå og fine items til at pynte sig med, til fest, hverdag og bare til enhver begivenhed, der ville smykkerne være nydelige til.
Min yndlings stand var denne flotte og idylliske dekoreret. Farverne, det lidt slidte og gamle, dekorationerne, de bløde farver. Man føler sig rigtig varmt velkommen og ville ønske, at mit værelse mindede lidt om.
Det er to shops som er under denne stand. Det ene er Villaluna.dk, har en masse ting som du enten kan bære eller pynte i dit hjem. Flotte ting er webshoppen indehaver af! Bygebjerg.com var den anden shop. Hjemmesiden  har en masse pæne smykker, med udvalgte materialer, sten og glas også er det håndlavet! Yes - jeg blev også imponeret over det hele.

Håber at I kan lide billederne. Det var en rigtig hyggelig dag, ærgerligt at jeg ikke nåede mere. Men jeg kom forbi og snakkede med så søde folk. Kig deres webshops og bliv forelsket som jeg!

1 kommentar:

  1. Det ser super hyggeligt ud de forskellige stande du var ved, tror jeg vil kigge lidt nærmere på smykkerne vidste ikke de havde en webshop men havde godt hørt om navnet :-)

    Knus Ellinorthorsen

    SvarSlet