2. okt. 2013

FLASH UP GIVE AWAY

Vi har været så heldige at måtte samarbejde med brandet Flash Up, som vi har skrevet et indlæg om tidligere her
Kort sagt igen, så har brandet designet ''Flash Up's'' som er en fed måde at hænge og vise ens stilletter på. I, vores kære læsere, har denne fantastiske mulighed for at vinde... JERES EGEN FLASH UP!
Vinderen får selv lov til at vælge deres helt eget produkt inde på hjemmesiden og få en smuk reol + vise stilletterne frem. (Værdi op til 1.099 DKK)
Det I skal gøre er: 

Like deres facebookside
 Invitere jeres facebook venner til at like siden
Derefter skriv en kommentar med navn, email, og hvor mange I har inviteret (Flash Up holder øje)

Følg også hjertelig gerne bloggen på bloglovin

Vinderen bliver trukket søn. d. 20. oktober, når efterårsferien ender


Held og lykke til jer kære læsere

9 kommentarer:

  1. jeg følger dig både her og der og alle vegne ;-)

    og jeg invitere 191 søde venner ind på din fb :-)

    Ha længe ønsket mig en FLASH UP til nogle af alle mine mange stiletter som jeg har en meget stor del af, da jeg altid har været den meget feminine pige med trag til høje hæle /stiletter så jeg vil elske at få sådan en lækker sag op på væggen til mine favorit sko :-)

    K.H Pia Hansen
    missangeldk@gmail.com

    SvarSlet
  2. Elsker virkelig din blog!

    - kender du forresten denne app - https://itunes.apple.com/dk/app/mine-t-jst-rrelser/id640106079?mt=8
    Den fungere som en størrelses guide, hvis du nu er i udlandet eller shopper online, lige et lille tip :-)

    SvarSlet
  3. Har inviteret 84 :)

    nille_ribe@hotmail.com

    www.nilleslilleverden.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Har inviteret 16

    Karina Holse Schrøder
    Karina@hemmelig.dk

    SvarSlet
  5. Jeg har inviteret alle dem jeg kunne, så det må være 303 (som er det antal venner jeg har på facebook). Jeg følger dig på bloglovin. Kunne så skønt at vinde :)

    daniellalind@live.dk

    SvarSlet
  6. Jeg er i den grad med uhh ville knuselske at have sådan en hylde til de flotte stiletter har liket og delt med alle mine venner! 139stk

    jeg har opfyldt alle krav

    Laila Jensen
    regnbuens@hotmail.com

    SvarSlet
  7. Åh, hvilken fantastisk måde at opbevare sine sukke sko på!
    Har delt med alle mine venner på Facebook så det er 317

    Jane Lindenberg
    jane_m_lindenberg@hotmail.com

    SvarSlet
  8. Jeg har inviteret 21 veninder. Jeg valgte dem som jeg ved vil elske dette produkt og finde siden interessant.
    Ingen grund til at inviterer folk som man på forhånd ved slet ikke er interesseret...

    Krydser fingre <3

    Kjerstinenaja@gmail.com

    SvarSlet