13. okt. 2013

Kulden kommer og vi drømmer

Min familie og jeg har lige snakket om at tage ud og rejse enten i jule, vinterferien eller påskeferien. Hvor, ved vi ikke endnu. Men vores krav er i hvert fald pool, tæt på strand og centrum og et varmt sted selvf. Er helt pjattet med at bade og svømme + blive brun selvf. Her forleden fik jeg en mail, og sådan fandt jeg frem til rejsebureauet Tiffanytours.dk. De har en masse forskellige rejser og erfaring. Når man er ude og rejse, så synes jeg ikke kun at man skal dase i poolen, men man skal også opleve landet - tage på tour med danske guides (så får man da al historien med) og få et indblik i andetlands kultur.
 Se lige de omgivelser. Jeg er typen som bare skal opleve hele verden. Denne destination er ikke helt fast. Det er forskellige steder i Afrika. Oh manner, hvor jeg glæder mig til de år jeg skal rejse i fremtiden. Afrika står i hvert fald på listen. Tiffanytours har også bestemte rejse-kontinenter. Som Rejser til Afrika. Har nu siddet i en time og kigget alle de flotte billeder og destinationer igennem. Jeg er stor fan af hjemmesiden + alle beskrivelserne. Rejser er minder for livet. At rejse er at leve. 

Skal I på ferie denne kommende tid?

2 kommentarer:

  1. Jeg skal ikke på ferie flere gange i år - det er i hvert fald ikke planen. Jeg har allerede været i Egypten i to uger og USA i tre uger, men vil rigtig gerne på safari inden for de næste par år! Jeg har været før, da jeg for mange år siden boede i Ghana, og det er noget, jeg vil anbefale ALLE!!! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Når ja du har udnyttet ferierne med de rejser :D Ej hvor fedt, at du har boet der. Det lyder vildt spændende og anderledes!

      Slet