15. okt. 2013

"Missing some personality"

Bloggen er blevet meget mere kun en inspirationsblog, hvilket også er meningen. Men kan høre fra mange, at der sommetider mangler lidt personlighed. Det har jeg også benyttet mig af af de indlæg jeg skriver. 
Nu vil jeg bare fyre en masse facts af, som måske er lidt for random. 
1. Jeg elsker sort, men også outstanding ting. 2. Jeg hader at starte for meget med "jeg", så undskyld på forhånd. 3. Jeg spilder 20% væske over mig selv, fordi jeg ikke tager glasset tæt nok på. 4. Jeg er så dårlig til at svare på facebook beskeder. 5. Jeg hader inderligt folk, som går langsomt. 6. Jeg elsker katte. 7. Jeg ville ønske at tulipaner voksede hele året i DK. 9. Jeg glemte, hvor langt jeg var, så dette er fact 9 og ikke 8. 10. Jeg ser sjældent tv, derimod læser jeg meget. 11. Jeg er ikke stor fan af popmusik. 12. Jeg ønsker at opleve alle kontinenter. 13. Jeg elsker Arctic Monkeys - det er mit yndlingsband. 14. Jeg går i 3.g sammen med Louise. 15. Jeg er rimelig besværlig kræsen. 16. Jeg fylder først 18 til januar, hvilket jeg er ked af. 17. Bloggen er ét af mine tre skrive-''arbejde'' (ups, startede ikke med jeg). 18. Jeg elsker, når mine venner spørger mig til mode-råds. 19. Jeg er næsten lige startet med kørekort, og jeg er bange. 20. Jeg elske mit ombrehår. Men vil af med det, fordi alle får det nu.

4 kommentarer:

  1. Super godt og personligt indlæg :D

    SvarSlet
  2. Jeg elsker indlæg som disse :) thumbs up!

    Kig gerne forbi og smid en kommentar!
    http://malenemygind.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Er glad for at du kan lide det :D

      Slet