7. okt. 2013

Moxy Copenhagen butik

I ved, hvor meget jeg har skrevet om Moxy Copenhagen. Men det er også fordi jeg er vild med de eksklusive kvalitetsvarer. I lørdags var jeg på besøg hos Moxy Cph's fysiske butik ved Gammel Kongevej i Kbh. Det var første gang jeg var ved det område, men det var så hyggeligt og der er en masse fine butikker. Dets beliggenhed er også nær strøget, så synes at enhver skulle tage derhen også. Se indtil videre butikken her:
Flotte Jane iført Ella Jumpsuit, og pakker samme jumpsuit og Valia bukser ned til os

Det var Jane deres søde hjælper, som tog godt i mod mig. Det føltes så rart at være der, pga atmosfæren i butikken og Jane, som var så sød og sjov at konversere med. Butikken var smukt pyntet med lys, lysekrone og varme farver. Belysningen var så god, at billederne knap skulle redigeres!
Klassisk, stilet, mørke og naturlige farver var dominerende, samtidig med, at der også var stærke sæsonfarver. Vi elsker.
Besøg butikken: Gl. Kongevej 82, 1850 Frederiksberg, eller smut forbi webshoppen

Jeg var også forbi Moxy Copenhagens stand til Femina messen. Kommer løbende...

4 kommentarer:

  1. Ser ud til at være en skøn butik! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er det også - virkelig!

      Slet
  2. Årh, hvor ser det lækkert ud. Jeg kan få øje på en rigtig lækker pels frakke :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er såå blød og lækker! http://www.moxy-copenhagen.dk/webshop/new-collection/luca.htm

      Slet