14. okt. 2013

Organic Boost

Den sidste jeg snakkede med til Femina messen, var Joan Arler, som har udarbejdet serien Organic Boost. Du har måske en eller flere lækre cremer, som indeholder olier? Disse plejeprodukter er der blevet arbejdet på længe, og udviklet til det bedste til din hud. Jeg var helt overrasket over, at noget kunne være sundere end de olier man allerede har. Her er der flere økologiske olier samlet i et produkt, så er det CO2-venligt, ikke testet på dyr og det bedste = en rimelig pris.
Jeg fik glædeligt lov til at få nogle prøver med hjem. Alle ting indeholder enten økologiske olier som aloe vera, hybenkerneolie, macadamianøddeolie og granatæbleolie, næringsrige stoffer og naturlige ingredienser. Personligt er jeg vild med olier og har nogle få. Men de to olier, plejer og beskytter huden også bliver de gode til vinterpleje. Min favorit er Instant Care Serum, en øjengele, som jeg anvender morgen og aften rundt om øjnene. Det hjælper mod uren hud, opstrammer og er fugtgivende. Territoriet rundt om øjnene er meget sårbart, derfor er det vigtigt med ordentlig pleje. 
Læs mere inde på zinobel.dk

4 kommentarer: