11. okt. 2013

Review on mytrnd.com

For meget lang tid siden nu, skrev jeg et "review" altså anmeldelse for mytrnd.com, som vi før har samarbejdet med. Det var også dem vi var til Fashion Week med. Men jeg kunne aldrig finde min anmeldelse og her forleden fandt jeg så frem til den. 
Synes at I skal klikke forbi, og læse det jeg har skrevet om kollektionen fra det overdådige luksus mærke
Balenciaga Resort14: Angels send from above to us fashion lovers!
 Kort sagt fra anmeldelsen. Så er jeg vild med alle kollektionerne, men jeg valgte at tage udgangspunkt i et af de meget nyere. De ovenstående billeder fortæller meget om, hvor meget der er fokuseret på formen, cutouts  - gør det hele så tidsløst og elegant + den sjove bucket hat giver et twist (og I ved jo, at vi elsker twists)
Se den fulde lookbook her: Balenciaga Resort14 Lookbook

Ingen kommentarer:

Send en kommentar