5. okt. 2013

Travl weekend i Kbh

I savner lidt personlige indlæg. Værsgo!
Rhodos 13, vi sukker alle efter varme nu
Jeg Anna, skal på en weekend tur til Kbh. Først skal jeg forbi Moxy Copenhagens fysiske butik, hvor jeg skal snakke med dem, tage nogle billeder, se deres fine vinterkollektion og afprøve noget tøj. 
Vi skrev et indlæg om dem her, og klik videre til deres webshop Moxycopenhagen
Derefter står den på lidt shopping på Strøget. Specielt Episode SKAL jeg tjekke ud - et must hver gang man er i Kbh. Gør det til en vane (!)

Søndag er jeg så heldig, at jeg skal med til Femina messe, fordi min søster er praktik hos Flash Up. Jeg kommer til at skrive lidt om dem, tage en masse billeder og snakke med forskellige stande.
Det bliver en lidt travl weekend, men jeg glæder mig og håber dog, at jeg kan finde rundt i Kbh.

Kommer I hen til messen? 
Hav en god weekend!

2 kommentarer:

  1. Jeg håber, du har haft en rigtig sjov weekend :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har jeg virkelig tak! :D

      Slet