30. okt. 2013

UGENS TWIST

A/W kollektion 2013
Billederne er fra deres facebook side Hidden in Plain Sight

Siden starten af året da jeg så mærket Hidden in Plain Sight i udvalgte butikker, var jeg helt solgt. Kunne tydeligt se, at det ikke var tilfældige motiver. Tværtimod, så er det ganske særlige motiver der er på trøjerne. Det er billeder inspireret fra hverdagen, vores fysiske og psykiske behov og alt det som vi ikke bider mærke i til daglig, også er de twistet, og skriger hver noget som er betydeligt og specielt. Skal til København på onsdag (pga. OD-dag), også er jeg så heldig at må besøge deres showroom og snakke med folket bag brandet. Jeg glæder mig rigtig meget til at se kollektionerne, snakke med dem og tage en masse billeder til bloggen her og mere. Tjek deres hjemmeside ud Hidden in Plain Sight og find ud af mere.

Hav en god aften!!

8 kommentarer:

  1. Ej hvor spændende!! :-)

    SvarSlet
  2. Kan godt forstå at du er solgt, det er virkelig også nogle fede prints :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Virkelig! Er glad for at du ser det samme :D

      Slet
  3. Ser også meget spændende ud - fede prints :) Og er det Natulia der står model?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det står der inde på deres facebookside i hvert fald :D

      Slet