7. nov. 2013

Buksedragt fra Moxy Copenhagen

Tjek indlægget om butikken her. Jeg var så heldig at måtte tage to items fra Moxy Cpenhagen med hjem til os. (Bukserne kommer op snart).  Men den ene ting som jeg blev så glad for var den specielle Ella jumpsuit, som I kan se på billederne. Er så vild med de små detaljer, som de små flade nitter ved lommerne, lynlåsen på ryggen og de små mønstre på dragten. Mønstret minder om krokodilleøjne samt de små huller minder om skindet. En meget cool buksedragt, som kan bruges til hverdag med et par sneakers eller til en fin middag med pumps eller støvler. 

Havde en god tur til Kbh pga. OD. Fik dog stjålet min mobil :( 
Men var forbi Hiddeninplainsight.dk som er de sødeste mennesker. Der kommer løbende billeder og tekst fra turen - stay tuned!

4 kommentarer:

  1. Virkelig lækker blog Kunne du måske tænke dig at følges? :)
    Kig gerne forbi min blog og smid en kommentar!

    http://theteenagerblogger.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak søde Simone. Kigger forbi <3

      Slet
  2. Ej hvor er den pæn! Jeg er helt vild med printet :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have - det er også så fedt!

      Slet