26. nov. 2013

Christmas Wishlist 2013

Christmas wishlist
Klik på billedet for yderligere links til lækkerierne


Godaften kære læsere. Som I kan se, er der på min ønskeliste mange forskellige ting. Og nej det er ikke præcis de ting jeg vil have på collagen (dog meget gerne) men ellers ting, som ligner. Faktisk mangler jeg ikke så meget. Det er bare generelle ønsker og craves som er på listen. Har allerede fået nogle tidlige julegaver, som jeg har manglet. Men mangler dog stadig meget: iPhone 5 cover, sutsko, rød læbestift og nye stiletter. Ellers så er det fine ting, som jeg tror I også kan skrive på listen ;) 

Ønsker I jer noget af det samme? Hvad er jeres #1 ønske i år?

2 kommentarer:

  1. Rigtig lækre ønsker! Mit største ønske er en Ilse Jacobsen taske :-)

    http://innocentcherry.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. De er også så lækre! Håber at du får en :D

      Slet