4. nov. 2013

Endelig kan jeg se tiden

Casio Collection sort/hvid (på tilbud i øjeblikket)

Modtog i sidste uge dette ur fra Superstar.dk. Virkelig noget jeg har manglet, siden mine sidste gik i stykker. Har generelt bare ønsket mig et Casio ur. Så jeg har bare længtes efter et enkelt et, også fandet jeg dette som er sorthvidt og enkelt - så går det til alt. Men jeg har jo så længe sukket over et Daniel Wellington ur, hvilket ved jeg ikke endnu, men det kommer nok på ønskelisten! Kort sagt om hjemmesiden, så er der en hulens masse forskellige flotte ure, smykker og accessories, som ville blive gode advents- eller julegaver. I kan ovenikøbet lokke forældre/kæreste/venner yderligere ved at benytte rabatkoden  'twisttherhythm' som vil give jer 10% på jeres køb ;)

Tjek deres facebookside ud for opdateringer, tilbud, konkurrencer og hele baduljen!

6 kommentarer: