9. nov. 2013

Hidden in Plain Sight's showroom

DE FEM VIGTIGE EMNER I DERES BEHOV-TREKANT
SIMPLE NEEDS - SAFETY - LOVE - ESTEEM NEEDS - SELF ACTUALISATION

 Som nogle af jeg har set på instagram, så var jeg forbi det elskværdige mærke Hiddeninplainsight's showroom. Jeg fik lov til at peeke lidt af deres S/S14 kollektion, som jeg allerede kan sige vi skal GLÆDE os til! Anderledes, nyt, fedt, men samtidig er der stadig de skjulte behov og hensigter bag. Trøjerne på billederne er fra deres tidligere kollektioner. Jeg måtte selv pynte deres ene show-wall. Håber at I kan se mønstret med farverne, tekst og behov. 

I showroomet snakkede jeg med en af stifterne fra HIPS, Caroline, som fortalte mig meget om, at de har deres fokus på kvalitet og unikt, og at deres tøj er produceret i Portugal (vigtigt). Det jeg også elsker ved brandet er, at hver af deres prints er unikke og der er en historie bag, som kan fortolkes forskelligt. Men der er dette behov bag ved, selvom man ikke lige kan gennemskue det første gang. "Men det er det som gør det sjovt. At man har lidt at diskutere og snakke om, at se folks forskellige synsvinkler på behov. Det er det vi vil frem til." sagde Caroline. Jeg beundrer deres store arbejde, og har været fan i lang tid. Var så henrykt over, at jeg måtte komme forbi. Det var så hyggeligt og jeg føler mig meget klogere på mærket!

I den kommende tid kommer der indlæg op om tøjet, jeg var så heldig at modtage til Louise og jeg 
- Stay tuned!

8 kommentarer:

  1. Virkelig fede billeder!
    God søndag -

    Knus Michelle Eckert ♥
    http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Hvor er det flotte billeder og vildt lækkert tøj!

    Knus!
    www.livetifoelgeida.dk
    - Kig gerne forbi :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have og ja virkelig!!

      Slet
  3. Seriøst, jeg elsker den væg :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih mange tak søde Sofie :D

      Slet
  4. Det ser alt for fedt ud!

    Knus www.gittemary.com

    SvarSlet