12. nov. 2013

La Rosa Clothing

Køb deres tøj her på Dylings.com (få items tilbage)

I ved jeg har en svaghed for unikke og outstanding mærker. Det kan godt være, at mange starter deres eget brand, men det er ikke alle som kan holde det og få så stor succes med det. Men mærket La Rosa Clothing, blev startet af to unge iværksættere. På kort tid fik de gennembrud, som dette exclusive limited clothing line. En masse kendte er også blevet set med deres crewnecks og mere. Deres designs er enkle med fede detaljer og kvalitetsrigt. Jeg er vild med roserne som er deres varmærke, og klart anderledes fra alt andet. De fortalte mig deres historie bag mærket og budskabet. Igen, er det det aller fedeste, hvis der ligger en masse arbejde bag. Tøj skal nemlig have en historie og bæres med stolthed. 

"Liberate your deepest fears and let your light shine."
Smut forbi deres facebook og instagram, og se alt det de har været igang med + deres tidligere kollektioner.

8 kommentarer:

  1. Det kender jeg slet ikke, men det er virkelig fint. Er ret vild med trøjerne på første billede :)

    SvarSlet
    Svar
    1. De er også super fede og anderledes!!

      Slet
  2. Ej, det ser virkelig fedt ud. Kendte ikke mærket i forvejen, men det skal jeg da helt sikkert lige se lidt nærmere på. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det synes jeg er en god ide. Det er virkelig fedt :D

      Slet
  3. Dem kender jeg slet ikke, men er ret vild med trøjerne på de to første billeder. Især den hvide.

    SvarSlet
    Svar
    1. Den hvide er også helt klart min favorit. Så flot!!

      Slet
  4. Utrolig fede trøjer! Meget specielle looks :-)

    SvarSlet