25. nov. 2013

She walks in velvet

Velour. Velvet. En velour jakke var det, som gemte forleden. Stoffet er bare så lækkert, blødt, sofistikeret også varmer det godt her om vinteren. Forleden var jeg i byen med Kristian, hvor vi fandt en så flot velour coat/blazer fra secondhand i Odense. Jeg måtte bare eje den! (også fordi jeg elsker velour) og den skinner dog ikke så meget på billeder.

Indlæggene kommer ret sent ind det kommende stykke tid. Jeg kommer sent hjem næsten hver dag, og snart hærger SRP over juletiden.... Men heldigvis har vi snart ferie og kan nyde julen!

4 kommentarer:

  1. Jaa, jeg gættede rigtigt. Hvor er den bare flot :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja du havde ret! Tak søde :D

      Slet
  2. Hold nu kæft hvor er den flot! vil rigtig gerne se den i et outfit :-)

    http://cbycmodeblog.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Celina! Det skal nok komme :D

      Slet