16. nov. 2013

Unconditionally


Sommetider får jeg bare lidt skøre idéer og min kreative side kommer frem. Det er så længe siden jeg har taget billeder med en historie bag. Tror at jeg skal hive fat i mine ''modeller'', og ud og udføre en af mine mange idéer. Ville gemme dette indlæg, men fik lige en rigtig føler her og nu. Så værsgo! Håber at I kan fornemme tankerne bag billederne. Kan sige, at der er lidt ying og yang, berørelse, tomhed og mangfoldighed indover, men det kan tolkes på forskellige måder. Også synes jeg Unconditionally med Katy P er en catcher. Har forresten fået min iPhone 5s (har levet med en Nokia i 1,5 uge, så er ok glad) Så nu kan jeg opdatere med flottere billeder på insta. Det var alt fra mig i dag. Gooodnight!

6 kommentarer:

  1. Ej, hvor lækkert at du nu modtog din iPhone. Hvordan fungere det egentlig med fingeraftryk, er det let nok? Og kan man egentlig slå det fra og låse op med kode som på en almindelig iPhone? :p

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er meget simpelt og let nok! Der er samtidig kode til, så hvis du ikke lige kan med fingrene, så er det bare de fire cifre eller som alm iPhone :D

      Slet
  2. Inspirerende :)

    www.fash-grapher.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Er vild med de tre første billeder, skønt!

    Knus Gittemary.com

    SvarSlet