2. nov. 2013

Unicycle Outfit


For noget tid siden bestilte jeg noget fra Unicycle Outfit. Brandet er starten af nogle unge studerende fra Århus, og jeg har jo været stor fan ligesiden. Længe havde jeg ville købe noget, men trak det altid lidt ud. Efter at have ellevild med deres motiver og designs, så var det sgu på tide, at jeg fik noget hjem til min t-shirts kollektion. Desværre endte pakkerne forskellige steder. Men som trøst fik jeg de to sorte t-shirts ved siden af + mine penge retur - rigtig god service!! Nu er jeg glad for at iklæde mig disse lækre tees. Alt vejr er t-shirt vejrPå billederne er de sammensat med min lækre pels fra Tiger of Sweden og cardigan fra Envii.

Nu anbefaler jeg mange ting (det er jo en inspirations blog) men I skal tjekke deres webshop ud, samt deres facebookside, hvor de har mange konkurrencer og opdaterer ofte med noget spændende! 

2 kommentarer:

  1. Fedt indlæg! jeg har selv tænkt rigtig meget på, at købe noget fra dem... Men ligesom du selv siger, har jeg trukket det ud hver gang :-D Men deres produkter er vildt fede ja, og motiverne! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Synes at du skal gøre det :D

      Slet