3. dec. 2013

Aagaard: Rock meets Romance


Kender du mærket Aagaard? Jeg har nogle fine smykker derfra, og fik muligheden for at skrive om deres nye kollektion "Rock meets Romance" som nu kan købes i deres webshop og butikker. Ovenstående har jeg nøje udvalgt hvilke smykker, som jeg hjerteligt gerne vil eje. Der er både det feminine yndige, og mange af de oxyderet smykker har et minimalistisk twist, hvor man bemærker konceptet det rå møder det kærlige. Smykkerne kan bruges til alt. Specielt til den kommende tid, hvor vi jo skal skrive noget på ønskelisten & lede efter smykker til vores outfits til julefrokoster og nytårsaften! Så find din indre rock chick frem og bland det med naturens præg samt din indre feminine gudinde. Lad dig forføres af Aagaards smykke univers, og find dine yndlings. Se mere af Aagaards lookbook + Deltag i deres konkurrence om at vinde smykker for 2.500 DKK!

2 kommentarer:

  1. Ih jeg er vild med de oxyderede smykker! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er også mine yndlings :D

      Slet