4. dec. 2013

Elisabeth Gierus: Plejeprodukter


 Jeg har været så heldig at modtage nogle økologiske produkter fra Elisabeth Gierus. Længe har jeg sukket efter nogle af produkterne, fordi jeg er helt vild med økologiske hudplejeprodukter af naturlige råvarer. Efter produkterne føles min hud så babyblød og glat, og jeg har kun brugt det i tre dage nu. Hver af produkterne indeholder bæredygtige og vigtige vitaminer samt ingredienser som Ricinus Communis, som er en olieplante, der kun kan gøre godt for din hud. Her om vinteren er det specielt vigtigt med omsorg og pleje for din hud. Derfor kan jeg kun anbefale produkterne fra Elisabeth Gierus (og fordi indpakningen er en gave i sig selv). Jeg har i hvert fald flere ønsker! Det er gode og billige ønsker på listen eller julegaver til dem du holder af! 
I har også muligheden for at deltage i en masse konkurrencer og få glæde af rabatkoder m.m på hendes facebookside.

♡ Rigtig god aften alle sammen 

2 kommentarer: