21. dec. 2013

Get a Nice Home


Synes ikke at der bliver fokuseret nok på bolig og indretning på bloggen. Men det er dog en stor del af mig alligevel. Vi kender vel alle sammen det, hvor vi går ind i en forretninger, og kigger på bolig ting, selvom vi faktisk stadig bor hjemme. Men man drømmer jo bare lidt og planlægger ens hus i fremtiden ;) I dette indlæg har jeg fundet fine møbler til soveværelset og dagligstuen. Tingene er fra Nicehome.dk, som sælger en masse lækre møbler og andet til dit hjem. Er specielt vild med lampen og kommoderne, de er så fine og jeg har forestillet mig, at noget lignende skal stå på mit værelse. Har altid været lidt skeptisk overfor sovesofaer, men disse er flotte, også er det altid smart, når man får gæster eller familie over og overnatte. På billederne ses forskellige slags sovesofaer, som ville være en praktisk ting at have. 
Tjek NiceHome ud og giv nogle (for sent) ønsker til jul eller bare ønsker til lejligheden!

4 kommentarer:

  1. Tak for tippet - kig gerne forbi :-)

    cbycmodeblog.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. De har så mange lækre sager :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Virkelig mange fine ting :D

      Slet