31. dec. 2013

Mit nytårs outfit

Mit outfit består af en masse gaver:
Maxi nederdel - Only
Top - Vero Moda
Taske - Neye
Stiletter - Nelly
Smykker - Bikbok og Vera Vega

Det er nogle typiske varemærke, og det er faktisk meget atypisk mig, da jeg aldrig handler i de butikker. Men jeg har stort set fået alle tingene til jul, også passer det perfekt til nytår! Jeg skal fejre den herlige aften med en omgang middag med piger, også skal vi videre til fest. Håber at I også har store planer med familie, venner, fyrværkeri og festmåltid! Skal I noget spændende? Og hvad synes I om det funklende outfit jeg har sat sammen?

4 kommentarer:

  1. virkelig fedt outfit!

    xx,
    cbycmodeblog.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde! Godt nytår :D

      Slet
  2. Lækre sager, især stilletterne! Får vi billeder af tøjet på?

    Godt nytår <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Stine. Det fik jeg desværre ikke taget nogle af :(

      Slet